Wednesday 2 January 2013

ILANICIOUS T-SHIRT INSPIRASI ISTERI

Hari Jumaat yang lepas aku berada di West Port, Port Klang untuk mengambil printer yang baru sampai untuk bisnes isteri aku. 

Printer tu dari negara *&^%$# akhirnya sampai jugak dan ni first time la aku handle dengan forwarding agent untuk uruskan custom clearance barang. Dalam pukul 5.00 petang, lori yang menghantar printer tu pun sampai ke rumah.

Thanks kepada pakcik aku yang tolong arrange lori. Isteri aku xikut aku pegi Port Klang hari tu, boleh plak die nak kirim karipap IKEA kan, mane la nak sempat. Tengok muka die tersenyum lebar printer die dah sampai.



Alhamdulillah. DTG printer pun dah sampai, skang tinggal few things lagi yang nak disetelkan dan business ILANICIOUS T-SHIRT akan bermula x lama lagi.

Printer yang dibeli n dipilih adalah Direct-To-Garment Printer sebab kualiti gambar yang akan di'print' atas baju memang 'cun' dan berkualiti. Utk makluman, di Malaysia masih kurang yang pakai DTG Printer dan Ilanicious T-Shirt antara yang terawal menggunakan teknologi printer ini.

DTG Printer
Ok. we will start soon. 

For further info, visit our blog : http://www.ilanicious-tshirt.com/
and please like our FB page ILANICIOUS T-SHIRT                                  

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Perniagaan, Motivasi Diri & Kejayaan

Ilanicious Ads

Ilanicious Ads
Ilanicious sell statement t-shirt for men and women with exclusive and custom made design by Direct To Garment printer. We also have large scale textile printing for wholesale / suppliers with PROMOTIONAL prices. Email now at ilanicious@ymail.com

Blog Lain Yang Menarik

Busuk