Wednesday 8 May 2013

RUMAH INI ADA ONDANG - ONDANG ! OK, FINE !!

Sudah 1 tahun lebih aku berkahwin dengan wife tercinta..Syukur Alhamdulillah kami dah melepasi fasa tahun pertama, dan sekarang berada di dalam tahun kedua.

"RUMAH INI ADA ONDANG-ONDANG," kata isteriku. Nak tergelak pun ada tapi kena SERIUS sebab teringat cerita P. Ramlee al-kisah Tiga Abdul. Bukan aku sorang je dengar, suami-suami lain pun same jugak kan ye tak? Heee..

ONDANG-ONDANG APE YANG ADE DEKAT RUMAH AKU NI ? Tak susah pun, aku cuma perlu jangan TERABUR sangat. Biase la, dah nama pun BUJANG dulu ade la terbawa-bawa sket bila dah kawen ni.
Gambar sekadar hiasan
Alhamdulillah, dah 1 tahun lebih kira aku semakin IMPROVE la kan tak terabur sangat macam dulu. Bila pikir-pikir balik, ape salahnye kalau aku mudahkan kerja isteri aku. Kang kalau dia 'bad mood' aku jugak yang kena.

Kepada suami-suami di luar sane, kalau alami macam ape yang di atas ni rilek jer yer. Biase la tu, kesian kat isteri plak kan penat kemas rumah.

Ok. Selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Perniagaan, Motivasi Diri & Kejayaan

Ilanicious Ads

Ilanicious Ads
Ilanicious sell statement t-shirt for men and women with exclusive and custom made design by Direct To Garment printer. We also have large scale textile printing for wholesale / suppliers with PROMOTIONAL prices. Email now at ilanicious@ymail.com

Blog Lain Yang Menarik

Busuk